Direktlänk till inlägg 10 november 2010

Nya (gamla) prylar

Av U & M L - 10 november 2010 12:17

Idag har jag (M) vart och hämtat en trappgrind som jag fyndat för en 50-lapp på lokala loppisen, den ska få bli röd!

En spjälsäng som någon ville bli av med har också anlänt till mitt jobb med vår egen chaffis. Den ska bli vitmålad och sen måste madrass och täcke/kudde, spjälskydd samt ett dra-på-lakan införskaffas.

Spjälsängen hade också små tassar under som gör att man kan vicka/gunga hela sängen vilket kan vara praktiskt när barnet inte vill sova... SÄngen kommer stå nära vår så eventuellt kan man bara sträcka ut armen och vicka lite... Vi får se hur det blir med det... Vi behöver uppdatera själva filttassen undertill men det är småsaker...

Min mamma har visst en arbetskamrat som vill sälja en barnvagn dessutom. Och hon kan hålla den tills vi vet hur gammal "kakan" är... Sen var svart och grå verkar det som... Det blir nog bra det...

Några saker på listan som går att bocka av iaf... :-D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation


Bloggen om "kakan" - vår son från Colombia. Vi ber dig vara ytterst försiktig med bilder, texter och information kring vår blogg och dess innehåll. vill du läsa även de låsta inläggen - maila och motivera!

Räknare

Daisypath Friendship tickers

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards