Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av U & M L - 15 oktober 2011 04:18

Det är natt och (P) sover gott på nedervåningen. Jag somnade igår men vaknade vid tre och det var hopplöst att somna om.

Det finns ju saker som ska göras så jag tog mig i kragen och skrev en packlista. Den är ju helt efter våra behov och önskemål och imorgon får jag skriva ut och se om den får godkänt av maken.

Jag har också kollat på hur vi ska göra med löseordsskyddet. För nu blir ju plötsligt den här bloggen lite mer privat och vi kommer ju ha bilder och mer privata texter. Det här blir ju Kakans dagbok fast skriven genom oss...

Några kommer få inbjudan på sin e-post eller direkt av oss - detta gäller släkt och vänner! Några har bett att få inbjudan via det forum som finns för oss som adopterar via Colombia.

Några av er har hittat hit via länkar och sidor på nätet. Jag skulle gärna vilja dela med mig till alla men det är inte möjligt. Skriv ett mail till kakan2011@home.se och motivera lite varför du ska få tillgång till bilder och privata texter så gör jag en bedömning. Jag hoppas du kan respektera att jag kan komma att säga nej. Annars får vi helt enkelt lösenordsskydda allt material eller flytta bloggen.


Presentation


Bloggen om "kakan" - vår son från Colombia. Vi ber dig vara ytterst försiktig med bilder, texter och information kring vår blogg och dess innehåll. vill du läsa även de låsta inläggen - maila och motivera!

Räknare

Daisypath Friendship tickers

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards