Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

4 månader

Av U & M L - 27 maj 2011 20:42

Nu har ca 4 månader gått sen våra handlingar åkte ner till Colombia - det börjar bli rätt outhärligt att vänta - det känns inte ens lite spännande - bara frustrerande och tråkigt... Förmodligen spelar det in att jag har det väldigt tråkigt på jobbet och att jag inte kommer ha någon semester förrän vi kommer iväg.

Vi har inte fått klartecken att vår ansökan blivit godkänd än heller. Å andra sidan så har vad jag vet inte Sus eller Ann fått det heller och de ligger ju 14 dagar "före" oss.
Men det är ändå märkligt att det ska ta sån tid.


För att fördriva tiden har jag ätit sushilunch med blivande mormor idag...

 


På måndag är det dags för "storfika" med andra blivande och varande Colombiaföräldrar och det ska bli spännande!
Då hoppas jag få träffa många nya ansikten...

helgen ska fördrivas ensam hemma då din blivande pappa är och springer Stockholm Martahon i helgen - hoppas han kommer hem i ett stycke och med en tid han är nöjd med!


Just nu längtar jag jättemycket efter både dig och din pappa ska du veta... det är jättetråkigt att vara ensam hemma...

 
 
Hedda

Hedda

27 maj 2011 22:48

Förstår att det är frustrerande att vänta. Det finns liksom inte mycket man kan påverka själv... Hoppas att det ändå ska lite bättre på jobbet i alla fall!

http://heddasdagbok.wordpress.com

 
Ingen bild

marie/mamma/mormor

28 maj 2011 09:50

Ja, det var riktigt gott med sushi och trevligt med besök på jobbet men vi längtar ju som sagt inte mindre för det.
Hoppas nu att de jobbar på där borta i Colombia så att Kakan snart får komma hem till oss alla.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation


Bloggen om "kakan" - vår son från Colombia. Vi ber dig vara ytterst försiktig med bilder, texter och information kring vår blogg och dess innehåll. vill du läsa även de låsta inläggen - maila och motivera!

Räknare

Daisypath Friendship tickers

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards