Direktlänk till inlägg 26 februari 2011

Trappräcke

Av U & M L - 26 februari 2011 12:02

Igår hade jag glömt min telefon hemma och under dagen hade snickaren ringt och lämnat ett meddelande om att de ville komma i nästa vecka och bygga vårt trappräcke!
Det skulle passa utmärkt och jag hoppas att han hör av sig igen på måndag så jag vet lite mer...


Det blir en enkelt platsbyggt räcke och jag tänker mig stilen så här:


   
Bilden är lånad från Internet 


Jag ska måla det själv men bara rakt och enkelt blir så bra så bra...
Så får vi jaga grindar till både uppe och nere sen - om det behövs...


I veckan har jag mailat AC om vad som händer men har inte fått något svar så jag ska ringa och fråga om barnhemsplacering på måndag.


Det blev ingen träff förra veckan med de andra mammorna men på måndag ska jag träffa den tjej som verkar närmast oss i processen nu på måndag för lite snack och info...


Ha en skön helg alla!

 
 
Ingen bild

Moster Anna

1 mars 2011 15:32

Det räcket ser väl jättebra ut :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation


Bloggen om "kakan" - vår son från Colombia. Vi ber dig vara ytterst försiktig med bilder, texter och information kring vår blogg och dess innehåll. vill du läsa även de låsta inläggen - maila och motivera!

Räknare

Daisypath Friendship tickers

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards