Direktlänk till inlägg 3 februari 2011

NU är vi på väg!

Av U & M L - 3 februari 2011 17:43

Ville bara skriva att idag har våra handlingar skickats till Colombia! Så himla skönt...


Nästa steg är att vi ska få ett barnhem tilldelat oss och sen är det nog bara Barnbeskedet kvar tror jag!




Nu ska jag gå hem och knäppa en miniflaska bubbel med min kära man!

 
 
Ingen bild

Marie (mamma)

3 februari 2011 17:52

Yes!
Mycket bubbel blir det med alla dessa härliga besked. Längtar och väntar! Ses på söndag. Kramar!

 
Ingen bild

MH

3 februari 2011 18:35

har följt dina båda bloggar en tid..Blir ju extra roligt eftersom det är colombia eran liten kommer ifrån:)du ska se att det går undan nu och att ni äntligen får eran colombia prins eller prinsessa!!
Hälsningar från en mormor som har ett litet barnbarn från colombia

 
Ingen bild

mikael

3 februari 2011 23:46

Det blev inget bubbel idag men jag är bara så otroligt glad. Undrar om jag har känt en sån här glädje nån gång förut.
Vet att känslan kommer överträffas den dagen vi får besked om Kakan

 
Elin

Elin

4 februari 2011 17:23

Va skönt! :D Hoppas ni inte behöver vänta så länge nu då. :) Kramar

http://eninosora.wordpress.com

 
solrosen

solrosen

5 februari 2011 10:47

Hej!
Hittade din blogg via Heddas dagbok.
Och å vilken härlig läsning! Så spännande att ni har kommit så långt. Vi sitter här och väntar på vår hemutredning ska dimpa ner i brevlådan.... ;-)
Önskar er massor av lycka till!!!!

http://blogg.amelia.se/solrosen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation


Bloggen om "kakan" - vår son från Colombia. Vi ber dig vara ytterst försiktig med bilder, texter och information kring vår blogg och dess innehåll. vill du läsa även de låsta inläggen - maila och motivera!

Räknare

Daisypath Friendship tickers

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards