Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

när molnen börjar skingra sig

Av U & M L - 18 januari 2011 15:20


Vi kommer allt närmare Kakan. Det ska bli skönt att slippa pappersexcersisen för ett tag och bara fokusera på att vänta. Vi har rutin på att vänta. Kanske kommer den här sista tiden innan barnbesked och resan bli ett långt utdraget helvete?


Själv vill jag se det positivt. Nu finns det någon där för oss. En liten som väntar på  att just hon/han ska få komma hem till oss. Jag lovar dig, du kommer inte att bli besviken. Vi är de bästa föräldrarna för just dig. Det har du mitt ord på.


Emellanåt har det varit svårt att ta till sig vad det är vi kämpar för. Molnen börjar skingra sig och snart har vi tagit oss ur pappersdjungeln med machete och kompass.

Snart är vi framme, snart


/Mikael

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation


Bloggen om "kakan" - vår son från Colombia. Vi ber dig vara ytterst försiktig med bilder, texter och information kring vår blogg och dess innehåll. vill du läsa även de låsta inläggen - maila och motivera!

Räknare

Daisypath Friendship tickers

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards